20 відгуків
+380 (96) 656-00-48
Maritel - Інтернет-магазин базового жіночого одягу

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

- зателефонуйте за телефоном +380930475545 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта -м.Кам'янське просп..Свободи 50 (Дніпропетровська обл.), Нова пошта 13 Одержувач ФОП Супрунов Кирило, номер телефону - +38097-644-32-67, Оплачує послуги доставки - замовник. - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання перевірки перевірки посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте за телефоном +3800930475545 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта -м.Кам'янське просп. Свободи 50 (Дніпропетровська обл.), Нова пошта 13 Одержувач ФОП Супрунов Кирило, номер телефону - +38097-644-32-67, Оплачує послуги доставки - продавець. -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту maritel.shop@gmail.com або за номером -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. *Натільна білизна (піжами) не підлягають поверненню. Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але не відкидаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Повернення коштів провадиться після отримання товару. Повернення коштів провадиться на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів проводиться протягом 3-х робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner